Тепер тут смачно пахне хліб, а раніше пахло бойовим порохом - ТМ Наша пекарня
  • русский
  • украинский
Закрити
Ваше ім я
Контактний телефон
Зручний час дзвінка
Введіть код з картинки

Тепер тут смачно пахне хліб, а раніше пахло бойовим порохом

    У січні 2009 року в Лубнах почала випуск готової хлібобулочної продукції Торгової марки “Наша пекарня”, яку відкрив місцевий енергійний підприємець Руслан Ляшко. Свого часу після навчання у Черкаському пожежно-технічному училищі він служив лейтенантом в органах внутрішніх справ. З 2000 року Руслан став приватним підприємцем і розпочав власну справу з продажу хліба та хлібобулочних виробів. Незабаром у нього з’явилася міні-пекарня в Лубнах, на якій випускалося 10 видів продукції - більше не дозволяла площа того орендованого приміщення. Маючи великий досвід підприємницької діяльності, Руслан Ляшко продовжує вдосконалювати свої знання, навчаючись на факультеті економіки Національного Київського університету технологій та дизайну за спеціальністю - економіка підприємства.

    Зміна “атмосфери”

    Кілька років тому у Лубнах почали давати в оренду приміщення колишньої відомої в усій країні військової частини - легендарної Чапаєвської дивізії. Там було де розвернутися, адже будівлі, в яких перебувала грізна бойова техніка і великі склади зброї, одразу можна було переобладнати під справжні цехи. Ось так Руслан Ляшко взяв в оренду склад, в якому раніше перебувала зброя, і де на той час ще відчувався запах бойового пороху. Та вже незабаром у тому колишньому арсеналі “атмосфера” почала змінюватися. На підставі нової проектної документації було зроблено капітальну реконструкцію колишнього складу зброї. Встановлено нове обладнання для випуску хлібобулочної продукції. У той період Руслан Ляшко, як кажуть, не вилазив з цього приміщення - днював і ночував там. І якщо у січні 2008 року у тому колишньому військовому арсеналі нічого не було, то вже наприкінці того ж року там створили новий хлібозавод. Велику роль в цьому для Руслана Ляшка відіграли банківські кредити. Сам Руслан Віталійович вважає, що йому дуже поталанило. Адже останній транш банківського кредиту він отримав уже під час кризи, з якою зіткнувся весь світ - практично за два тижні до того, коли всі українські фінансові установи припинили на той час видавати кредити.

    Торгова марка і торговельна мережа

    У січні 2009 року ТМ “Наша пекарня” почала випуск готової хлібобулочної продукції. Спочатку працювали 15 чоловік, а добовий валовий випуск продукції ледь перевищував 1 тонну. Нині тут працюють 35 робітників, виробничий процес триває цілодобово, а валовий випуск готової продукції вже перевищує 6 тонн. Тепер підприємство Руслана Ляшка випускає понад 60 видів виробів: хліба, булок, тістечок. Смачні та якісні вироби Торгової марки “Наша пекарня” знають уже не лише у Лубнах та Лубенському районі. Продукція ТМ “Нашої пекарні” користується великим попитом у сусідніх районах. У Миргороді та Лохвиці вже діє торгова мережа цього підприємства. До Руслана Ляшка також звертаються реалізатори з Гадяча і Полтави, які готові до співпраці з лубенською ТМ “Наша пекарня”. Адже готова продукція лубенців уже встигла з кращого боку зарекомендувати себе на всеукраїнських ярмарках у Києві. Там звернули увагу на наших земляків і запропонували їм продовжувати брати активну участь і в інших ярмарках, які відбуваються у різних регіонах. У той же час місцеві мешканці Лубен та Лубенського району звернули увагу на той факт , що ТМ “Наша пекарня” за короткий час запускає у виробництво свої нові ексклюзивні зразки хлібобулочної продукції з відповідною ексклюзивною рецептурою. Та після цього - вже через пару місяців - земляки починають бачити на прилавках торгових центрів точно таку ж продукцію, за тієї ж рецептури, яку починають виготовляти деякі інші місцеві виробники.

    Технології і ціни

    - ТМ ”Наша пекарня” не збирається стояти на місці, - говорить у розмові з кореспондентом “Полтавської думки” керівник торгової марки Руслан Ляшко.

    - Ми плануємо розвиватися й надалі. Будемо відкривати кондитерський цех, є план поставити тунельну піч, відкрити власний млин, на якому виготовлятимемо високоякісне борошно. У ТМ “Наша пекарня” - найсучасніше обладнання для виготовлення хлібобулочної продукції. Також є унікальне приміщення - так звана кімната розстійки хліба. Ми облаштували її власними силами. Довго думали над тим, як підготувати весь хліб пухким до випічки. Адже коли він після формування готується до печі, то температура повітря тепла буде зверху (бо тепле повітря йде вгору), а знизу - повітря не таке тепле. Цю проблему ми вирішили, спорудивши унікальну кімнату розстійки хліба, в якій - постійно тепла підлога дозволяє рівномірно прогрівати хліб - і знизу, і зверху. Звісно, нас радує те, що на нашу продукцію звернули увагу й далеко за межами Лубеського району. Торгова марка “Наша пекарня” може виробляти більше продукції і задовольняти попит мешканців Полтавщини. Але поки ми продовжуємо повертати банківські кредити, завдяки яким раніше міцно стали “на ноги”, ми будемо відчувати транспортну проблему. Зараз свою продукцію розвозимо безкоштовно, причому своїм транспортом, без оптовиків. Після повернення кредитних коштів, коли з’являється нагода - купуємо новий транспорт , який розширює наші можливості. Зараз, коли зростає ціна на енергоносії, - говорить Руслан Ляшко, - виробникам хліба важко стримувати ціни на готову продукцію. Підприємство ТМ “Наша пекарня” з самого початку своєї діяльності повинно було стати таким, яке використовує сучасне енергозберігаюче обладнання. І енергозберігаючі технології дозволяють продавати готову продукцію Торгової марки “Наша пекарня” за найнижчими цінами”, - наголосив Руслан Ляшко.

    Майстерність і швидкість

    У виробництві всіх видів хлібобулочної продукції Торгової марки “Наша пекарня” задіяні сучасні технології. У пекарні працюють комп’ютери, сучасні тістозмішувальні, тісторозкатуючі, тістоокруглюючі машини, автоматична лопата, випічка відбувається у ротаційній печі нового покоління. Такий процес виробництва може надійно і безперебійно працювати за наявності висококваліфікованих кадрів: технологів, лаборантів, пекарів. Руслан Ляшко завжди чекає у “Нашій пекарні” висококласних фахівців, адже тільки завдяки їм можна значно збільшити не лише обсяги виробництва, а й значно збільшити асортимент продукції. Споживачі, які вже звикли до продукції ТМ “Наша пекарня”, знають і про те, що смак хлібобулочних виробів цієї торгової марки - неповторний. Бо, наприклад, унікальний смак хліба досягається завдяки натуральним спеціальним закваскам. А найголовніше те, що земляки вже звикли до завжди свіжою продукції Торгової марки “Наша пекарня” у спеціалізованій торговельній мережі. Адже головне гасло цього дружного і працьовитого колективу надзвичайно актуальне - “Хліб з “Нашої пекарні” - вмить до вашої їдальні”.

    Ігор ЧЕРЧАТИЙ (“Полтавська думка”).

    вгору

    З давніх часів випічка хліба на Україні вважалася абсолютно особливою, почесною і відповідальною справою. Вважалося, що професію пекаря може опанувати лише людина з чистою душею і добрим серцем, яке завжди відкрито людям.  

    Детальніше »

    Зв'язатися з Нами

    "Наша пекарня" - краща пекарня в регіоні, ми знаходимося в  м. Лубни,  вул. П. Лубенського,47.

    • тел.: +38 05361 77579
    • e-mail: JLIB_HTML_CLOAKING

    TwitterFacebookYouTubeGoogle+